Ekipa:
- Število igralcev v ekipi je omejeno na 13! V primeru, da imate 14 ali več kandidatov za igro, naredite dve ekipi.
- Na igrišču je vedno 6 igralcev in 1 lovilec.
- Na igrišču morata biti vedno vsaj 2 dekleti oziroma vsaj 2 fanta.
- Na igrišču je lahko naenkrat največ 1 voditelj.
- Člani ekipe so lahko iz različnih stegov.
- Člani ekipe morajo biti v skavtskem letu 2019/2020 člani vej NoPP, PP ali njih voditelji.
- Menjave potekajo med prekintvami, število njih je neomejeno.
Igra:
- Tekmovanje sodijo le sodniki stega Ljubljana 4.
- Tekme trajajo 2 x 10 minut; finalna tekma traja 2 x 15 minut.
- Med polčasoma je 5 minutna prekinitev, med posameznimi tekamami pa najmanj 10 minutna.
- Igralec lahko z roverčkom naredi največ 3 korake; pivotiranje se ne šteje kot koraki; neprimerni poskusi (kotaljenje, nošenje igralcev,...) se štejejo kot koraki.
- Če igralec z roverčkom naredi več kot 3 korake dobi roverčka nasprotna ekipa; igra se nadaljuje z mesta prekinitve.
- Če je roverček na tleh, ga dobi ekipa, ki ga prva pobere (roverčka ne sme pobrati igralec, ki ga je vrgel).
- Če dva igralca iz različnih ekip istočasno primeta roverčka (˝mrtev˝) se igra prekine; sledi sodniški met, skačeta igralca, ki sta držala roverčka
- Pri sodniškem metu lahko roverčka lovita samo tista dva igralca, ki skačeta.
- Ostali igralci ne smejo ovirati igralcev, ki skačeta
- Roverček mora biti na kol vržen, ne nataknjen.
- Igralec nasprotne ekipe roverčka ne sme sneti s kola. Če to stori, dobi točko ekipa, kateri je snel roverčka.
- Točka se šteje, ko lovilec roverčka prime z roko, v kateri ne drži palice.
- Po doseženi točki roverčka dobi nasprotna ekipa; igra se nadaljuje z roba igrišča, kjer stoji lovilec
- Lovilec stoji v polju (1m x 1m) 1m od roba igrišča; če stopi iz polja, se točka ne šteje.
- Če se igralec, ki drži roverčka dotakne tal izven igrišča ali črte, ki označuje rob igrišča, dobi roverčka nasprotna ekipa; igra se nadaljuje z roba igrišča.
- Če je več kot 1/2 roverčka izven igrišča, dobi roverčka nasprotna ekipa; igra se nadaljuje z roba igrišča.
- Ko igralec drži roverčka, mu ga ne sme nihče izpuliti iz rok.
- Igralec, ki drži roverčka, ga ne sme zadrževati v nedogled (o nedogledu presodi sodnik).
- S sodnikom med tekmo komunicira samo kapetan ekipe.
Prekrški in kazni:
- Prekrški so: izrečena kletvica, udarec po roki, vlečenje za dres, spotikanje, body check, puljenje roverčka iz rok;
- Izrečena kletvica, nešportno obnašanje = 1 minuta izključitve; 2x izrečena kletvica ali nešportno obnašanje = izključitev do konca tekme; ekipa igra z enim igralcem manj.
- Udarec po roki = roverčka dobi nasprotna ekipa.
- Vlečenje za dres = roverčka dobi nasprotna ekipa.
- Spotikanje = roverčka dobi nasprotna ekipa.
- Body check = roverčka dobi nasprotna ekipa.
- Puljenje roverčka iz rok = roverčka dobi nasprotna ekipa.
- Ob ugovarjanju sodniški odločitvi se igralca izključi do konca polčasa; ekipa igra z enim igralcem manj. S sodnikom med tekmo komunicira samo kapetan ekipe.
Igrišče:
- Velikost: 20m x 40m
- Polji za lovilce velikosti 1m x 1m oddaljeni 1m od roba igrišča.
<!--[if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]-->
· igralec, ki drži roverčka, ga ne sme zadrževati v nedogled
<!--[if gte mso 9]><xml> Normal 0 21 false false false SL X-NONE X-NONE </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <!-- /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Navadna tabela"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} > <! [endif] >